Liksom en fotoblogg!


Det är en del fel på bloggens teknik idag! Jag kan inte komma in på den som vanligt, Antagligen inte läsarna heller. Här fungerar det iallafall! Och så här såg det ut i morse när jag gick ut!

Här har jag kommit upp till hembyggdsgården. Så mycket snö har jag inte sett sen jag kom till Askersund 2005 i november. Jag njuter när jag ser det här, detär ju vinter för fasen(för en gångs skull en rejäl sådan).

På isen gick det inte att gå. Icke upplogat o lite försåtligt, för jag såg att vatten kommit in över de snöiga vägarna liksom här om dagen. Så är det när det snöade för nån månad sen och frös på samma gång, som sagt!

Jaa, sen kom jag  till platsen där jag fotograferade istapparna här om dan! Som synes så var allt här nu "blockerat" på trottoarerna efter ganska lång tid som gått. Inte för jag tror att  mitt inlägg om denna dödsfälla har haft nån större betydelse men antagligen har andra ochså reagerat på istapparna som hängandes är rena dödsfällorna.
Nu får vi se vad som händer när jag trycker på spara o publicera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0