En dag som vilken annan...

...Är väl ett uttryck som man hör ibland. Tjaa? Även ifall jag nästan dagligdax går samma runda så tycker jag inte det. Det man tänker o känner är ju inte det samma dag för dag o inte vad man ser o hör heller. Och jag möter inte samma människor varje dag. O t.ex idag spelas semifinalen i fotbolls-VM mellan Uruguay och Holland. Det är inte som vilken annan dag som hellst. Kanske man använder frasen om man tycker det är tråkigt!?
                      Motionen ja! Jo, nu kör jag hårt för nått evenemang har det inte varit på några veckor och blir inte förrän om några veckor! Det funkar väldigt bra och värmen har jag inget besvär med. Har tankställen på vägen, o tömställen!
                    Fortfarande blåser det inför i Askersund så ett dopp kanske det blir nån dag?!
Den här bilden får jag alldrig nog av. Min absoluta favoritbild i symbolikens tecken! Oj, jag höll på att glömma! Hur det går i matchen ikväll? 2-0 till Holland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0