Dom hade vunnit även utan feldomslutet!

Tyskarna alltså. Kreativ tysk ungdom mot "gamla" tröga engelsmän, tycker jag! Och jag höll på dom, tyskarna! Som vanligt så är det väl tränarens fel i England. Nått skall man skylla på. Det fick ju Sven- Göran Eriksson erfara som tog dom längre!!
        Jag har ju sett många VM på tv, ända sen -58! Den här upplagan tycker jag är väldigt rolig att se beroende på tyskarnas o sydamerikanernas fotboll. Även Sydkoreas o Japans. Trots vissa anknytningar så har jag inte hållt så mycket på Holland genom åren men jag tror dom blir farliga! Argentina är bra, Brasilien o Spanien får visa lite mer. Portugal kan man inte bedömma bara efter storsegern mot Nordkorea, njaa?!
                  Nu är det ju ännu mer spännande när det gäller ren utslagning i matcherna. Dagens matcher då? Jaa, Brasilien-Chile! Där får nog Brasilien bekänna färg. Slovakien tror jag inte har nån chans mot Holland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0