Prata om att vara nöjd...


Och är man nöjd med sitt liv så finns det mycket som är gratis i samhället. Det kostar inte något o vara nöjd o det kostar inget att gå en runda i dagens stålande sommarväder. O skulle det regna så kostar det heller inget. Vi människor är väl lika mycket värda som individer vare sig vi är rika eller får det till att räcka. Jag tror säkert det finns människor som är rika som ej är lika nöjda som dom som klarar sig på något vis  med de resurser som dom har!
          Lyckliga skall vi vara enl. "gängse" normer. Men lyckan är inte så svår att uppnå, inte för mig iallafall! Det räcker med att jag är nöjd!!!!
                   Jaa, som sagt vädret idag har varit och är nästan som under en högsommardag! Och om en vecka åker jag till Simrishamn o "min klan"! Det är jag väldigt nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0