Snokletning efter snokar som inte snokar!?


            Det här är väl en härlig sommarbild från dagens motionsrunda. I morgon är det ju midsommarafton och jag firar den i Askersund. Har jag ingenting emot efter sommarens hittilsvarande evenemang. Vädret blir säkert inte sämre än att det går att gå ut i ! På Borgmästarholmen skall Askersunds midsommarfirande äga rum. Får se vad det blir. Fika blir det nog!

     Vad jag menar med rubriken är att ännu har jag inte sett några snokar intill strandpromenaden. De här av kommunen utlagda stenarna längs strandpromenaden borde ju passa snokarna med vattnet alldeles intill. Innan stenarna las ut syntes ju snokar nån gång. Kanske stenarna gör att de gömmer sig mera?? Inte ens barn-barnet Tåtte och jag hittade några på vår snokletning för några dagar sen!
                        Vad heter det nu, trevlig eller glad midsommar?! Allright båda delarna då på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0