Två stiliga karlar på promenad!!


                  Den ene är den här stiliga gåskarlen och den andre naturligtvis fotografen, undertecknad! Dock är jag ej så fåfäng så jag visar mig på bild, åtminstone inte den här gången!
                       Vädret var idag varmt och skönt och motionen gick bra men inte alldeles smärtfri. V-höften gav sig till känna men hittils har den kännts väldigt bra en längre tid. Den får hänga med och mår säkert bättre av motion, hård sådan, än att "ligga på en soffa, gnälla o äta chips o förbanna dom som har det bättre "ekonomiskt"!!!
              V-75 var ju svårlöst den här gången. Det är bara att ta nya tag. På lördag blir det en Harry Boy i S-hamn. Kul resa med många möten. Och mitt yngsta barn-barn kommer jag att se in live för första gången!
             Robin Söderling var chanslös mot Nadal i tennisfinalen i Paris. Robin verkade lite trött o serva dåligt. Men Nadal är bäst på grus i världen!! Och Robin, fenomenalt att återigen ta sig till final, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0