Tigern i djungeln o vilket skulle bevisas!?


                   När jag kom gåendes i hembyggdsparken idag så isades ådrorna av skräck, tigern var på gång! Intresset för vad som fanns i buskarna verkde dock ta focus från undertecknads darrande kropp. En stort fett svin, dolde sig kanske i buskaget. Jag undkom med livet i behåll i varje fall och jag är ju inte ett fett svin tack o lov!
                        I går satt jag på en stol mer än vanligt, sex-sju timmar ungefär och nån timme vid datorn och så tv:n förståss. Idag på min runda hade jag mer ont i höften än på länge. Det var det som skulle bevisas att för mycket sittande och indragen motion inte är bra för höften. När jag kom hem från rundan körde jag mitt höftprogram som vanligt. I morgon har jag inga X-tra sittande uppdrag och då blir det långrunda!
                      I kväll är det allsvensk fotboll igen! Trean Örebro Sk möter Helsingborgs If  på Olympia. Vi håller tummarna, Rolf o Sven-Arne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0