Från årets sista boule till vaccination !


             Först o främst gratulerar jag även här ett av mina goa barnbarn, Emil på födelsedagen ! Kram o puss på  kinden ! Pappa heter Bengt o mamma heter Lena. Det är inte såå längesen som Bengt var och hälsa på mig !

       Jaa, det här är årets sista bild från boulegänget på banan. Men i stället skall vi träffas varje tisdag på ett av fiken i stan o snacka o spåna. Idag var vi 3 damer och 3 herrar som spela mot varann. Första matchen vann damerna, andra herrarna ! Så salomonisk rättvisa skipades. Ett barnbarn till 2 av deltagarna förde protokol !
             Ja, sen var jag hemma dammsög lite grann i köket. Vid halvtvå-tiden cykla jag, i regnet som precis kommit, till vårdcentralen för att få en spruta mot årets influensa. Det är andra gången på 10- 15 år som jag tar en spruta mot influensa. Förra året var det mot svininfluensan !
     Vidare i dag då ? Fortsätta läsa i TUSEN STRÅLANDE SOLAR, se på programmet VEM TROR DU ATT DU ÄR och sen blir det Köpenhamn- Barcelona i Champions Leage. De ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0