Jaa ! Då var man på banan igen !


                Eftergårdagens uppehåll i motionen gick jag idag min korta runda som avslutades med styrketräning hemma. Figuren på bilden är en mötande stavmotionär. Idag hade jag vissa besvär med vänsterhöften. Suttit för mycket igår ? men styrketräningen gick "hårt åt" höften . Det brukar hjälpa. Något som jag märkt är att benstyrkan har ökat tack vare höftböjningar med mina hantlar. Om några veckor är det tid att öka vikten på hantlarna för alla övningar.
              Efter den sena frukosten så fixar jag till kvällsmaten. O dom dagarna jag styrketränar äter jag ett till ägg på kvällen ! I kväll ? Mitt i naturen o kommisarie Linley o korsord ! 
                Kortet blev väldigt mörkt av nån anledning . Kl var 9 vid tidpunkten, ca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0