Abbe var namnet o solen lyste !


                      Abbe vände ju "ryggen till" på bilden av barn-barnen i förra inlägget. Så här ser han ut o i augusti blev han ett år. Jag såg Abbe för första gången i juni och vi fick ögonkontakt med en gång. Han titta så trosvisst på mig och det gjorde han ofta!! Det finns ochså tvillingar med på gårdagens bild. Och 2 bröder och en fin tjej som heter Melissa ! Nu är dom inräknade !

                   I dag lyste solen som sagt o nån snö blev det inte här i natt. Men halt har det varit i morse bl.a. i Skövde området där det ochså kom en snöby berätta min yngsta syster som ringde i fm. - 4,6 var det i morse. och min motionsrunda var av det långa slaget och utgick vid 13-tiden. Och fotot är taget i solskenet när jag skall vika av till höger mot strandpromenaden som skymtar under solstrålarnas glittrande. Dass var alles für heute, meine freunde !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0