Barn-barn var det ja!


Den här bilden av mitt näst yngsta barn-barn Tåtte, 7 år, kan ju vara bra att visa på tal om Cypern där min syster o svåger som sagt flög i går! Det här fotot är naturligtvis taget i somras och då på stranden på Österlen där Tåtte bor i Simrishamn. Han var fresten o hälsa på mig i somras här i Askersund och han bada en gång efter vad jag kommer ihåg. O det var inte särskilt varmt i vattnet den dan. Ingen annan bada just då!
Nu lyser faktiskt solen ute men det gjorde den inte i förmiddags när jag gick min runda i snabb takt. Det var till att ha regnkläder på sig! Ikväll kommer programmet " vem tror du att du är? " på tv. Mycket intressant för en som har vädigt olika rötter vilket många i Sverige har p.g.a. av bl.a. invandrarland sen långa tider, jaa urminnes!!! Och så har vi ju Champions Leage i fotboll ! Nu skall jag betala räkningar på datan. Datan har förenklat ens liv på många vis !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0