Mot Cypern var det !


Inte för min del men för min äldsta systers o hennes man. Dom gjorde ett nedslag hos mig i sin färd från Hjo till Örebro flygplats. Ja, tittar man ut nu o ser vädret med regnet och endast 5 grader i luften så är dom ju rätt på det! Men trevligt hade vi det under den timmen o lite till dom var här. Och för mig känns det bra o deras vägar liksom för min andra syster o svåger. Vi kör alla vårt race. I mitt race hade det blivit Israel, som jag beskrivit som tänkbart mål och det är ju ingen omöjlighet om Gud och postkodlotteriet vill t.ex. Allt verkade bra med dom iallafall och till flygplatsen är det ungefär en halvtimmes väg härifrån Askersund.
Sjäv hann jag med en motionsrunda på fm och då regna det inte. Grannfrun till höger om mig hann jag ochså växla några ord med. Nu skall jag se vad det är på tv ikväll!

Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 01:41:43
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Jan Ekblom

Jag går ut på förmiddan, motionerar hårt. Styrketränar 3 dar/veckan hemma.Skriver i den här bloggen, ja, nån halvtimme ofta med naturbilder med ! Jag kallar den här bloggen för "familjebloggen" har en 8-9 barnbarn t.ex. Skriver i blogg på expressen. Facebook mest musik, lite flyguppvisningar o foton.

Så visst blir det en del. Favoritmusik världsmusik, klezmer musik, rysk folkmusik, macedonisk ,grekisk mm mm ! Visst kram från farfar !

2010-10-19 @ 14:06:00
URL: http://ekblo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0