Ja, nu börjar dom igen efter EM-kvalen!


Ja Engelska ligan o Champions Liege! Mumma för höstens sport i tv. Spanska ligan kan jag dock ej se längre men det är nått visst ändå med den engelska om man tänker riktigt efter! Och vem kan se allt. Tennis ser jag mycket på, ibland på Eurosport när det går där och Viasat när det går där. Mer , ja jag har för mig att man kan se Italiensk fotboll på Tv 4 sport. Allsvenskan i ishockey på Viasat mm ,mm. Bättre underhållning finns inte men deckare o natur program, vetenskapens värld mm tittar jag ju på SvT. O engelska deckare! Både Morse o Frost går i repriser på tv 9. och så hoppas jag Poirot kommer igen på tv 4. Och igår minsann fick vi en ny kanal på hustets kabeltv, tv 10. Sicket eldorado för en entusiast!
Idag har jag varit på Kpr:s(kommunala pensionärsrådet) möte med kommunen och förtidsröstat! För den 19 skall jag ha en heldag framför TV:n, Jans val-extra. Oj, vad spännande det skall bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0