Härligt,strålande väder !


              Det klart att man tycker om när det blir ljusare o varmare o går mot sommar. Men jag är ochså glad över att det har varit en vit vinter o inte en regnig o disig o rå sådan. Idag hade de första djuren anlänt till hembyggdsgården. 3 ankor varav en med speciellt utseende. Får titta närmare på dom i morgon o fota! Påskliljor börjar ochså komma upp på det vanliga stället såg jag.

              Sådana här bilder gillar jag skarpt. Solens strålar syns ju på vattnet. Jaa, solen den är trägen som väl är ! O den visar sig för alla. Ingen diskriminering där inte ! Fullständig jämlikhet i frågan !
                Jag fick ju lite ont i höger knä häromdagen men inget svullet. Idag hade jag ingen känning men tog det med jämnare fart, inget ryck.Men är det nån som tror att allt kan ske "friktionsfritt" ?
          Idag var jag och mina "polare" från gruvbesöket med i Nerikes Allehanda, Askersundssidan i sydnärkesdelen. Mycket bra reportage av journalisten som hette Katarina ! Jag skall titta efter om reportaget finns på na.se, Askersundsdelen. Finns det där ochså så är det ju bara att klicka in sig o titta efter för intresserade !
                 I kväll blir det hockey, jag hoppas Skellefteå vinner. O gör dom det så blir det en match till i allafall.
   Ja, just det, sen försöker jag samla mina inlägg om gener o rötter på just kategorin rötter och inte allt möjligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0