Jan blandar o ger, 1

           Ja, det kommer jag att göra när det passar mig ! Det har med nån slags livsglädje att göra i mitt NU.

                 Då börjar vi mitt barn-barn Fia, på fotot 17 tror jag ! Oj, vad jag är stolt över alla mina barn-barn på väg att bli 9 st + något "bonus" som jag ochså tänker på !

          Den här killen kommer jag bra överens med ! Det är nämligen undertecknad 12 år gammal !

                     Min kära mor Birgit, tippar 12-13 år gammal. ja vet ni vad, va vacker hon var !

     O här är min mormor Maria, 15 år gammal. Brun som en pepparkaka i oktober 1908  då kortet togs !


            När jag ser dom här korten så gläds jag över att vara människa o få känna allt möjligt inombords ! Carpe diem, mina vänner, meine freunde, my friends ! Det kan man göra på väldigt många sätt ! Oj, vad mitt hjärta fylls av allt möjligt när jag ser dessa foton ! O just nu börjar solen leta sig in genom fönstret! Som sagt Carpe diem !

              Kommer att göra sådana här "blandningar" när jag känner för dom ! Vissa kort kan som sagt återkomma. Och här har vi alla på fotona Geukenrötter- o gener i oss mer eller mindre ! Hur vi än ser på saker o ting kan vi aldrig komma ifrån detta faktum ! 
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0