Strålande väder för boulepremiär !


            Det var det verkligen ! Och vi fyra som nog utgör kärntruppen var som kalvar på grönbete. Skall man dissa nått så gäller det ju uppslutningen ! Men herrarna bilda ett lag o damerna ett. Och vi herrar vann två matcher i sträck. Nu på tisdagar blir detta min motion !
                 För övrigr är jag besviken på Örebro Sk som förlora i allsvenskan mot Gävle med 2-3. O på torsdag får dom det inte lätt för då skall dom till Göteborg o möta ett lag som öser in mål, Häcken ! Och ett av mina andra favoritlag, Arsenal"slarvar" alltid bort viktiga poäng i kampen om ligatiteln.
         Och i påsk skall det fina vädret fortsätta då skall jag "tillbringa" en del  eftermiddagar nere vid strandpromenaden och sola o njuta ! O en o annan glass kommer det att bli ! Och på påskafton tänkte jag vinna på V-75....! så då blir det tv:n och balkongen o "påskgodis". Nu skall jag ringa till Rolf som såg Örebros match i går !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0