Dagens foton...


Var ute på min vanliga runda som gick bra. Det här kortet är från hembyggdsgården där getterna äter lite taggtråd ! Nä, det är en torr buske som dom fått till middag !

Jaa, sen kom jag ner till strandpromenaden. O mitt emot någon, några kilometer bort, ligger Husabergs udde med en fin camping.

Sen närma jag mig hemmet  och den här skylten har jag lika roligt åt varje gång !

Och nu i em. var jag och Torsten på besök i Garpa gruva, Askersunds " Dalhalla". Fotot har jag tagit från scenen in mot gruvan där 150 människor får finnas som mest vid uppträden och andra begivenheter !

Jaa, ännu en Carpe Diem dag är till ända. Hur blir morgondagen. Den blir säkert bra om jag får råda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0