Förutom "cirkus" i världen så är det även cirkus i Askersund !


Och ju mer negativt man kan hitta i denna "världscirkus" desto mer "springer buffelhjordarna" i populistisk o lobbyistisk anda". Världen har gått upp o ner i 3,5 miljarder år så inte är det nått nytt men som sagt populister, lobbyister o journalister "lägger gärna på " i sedvanlig stil!
Jaa, vad är det för djur på bilden ? En dromedar eller alpacka eller nått annat. Det vet nog de flesta och jag vet för det lärde jag mig i skolan ! Och en del tycker kanske det är ovesäntligt att veta ?
Rundan gick bra i dag. Och mulnar gör det mer o mer ! Jag får se på radarbild så vet jag om det blir regn eller åska. Det har vi som sagt inte haft så mycket av i Askersund. Om jag skall gå på cirkus ? Nä, tyvärr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0