Usch vad varmt !?


Om denna värme består så kommer jag att höra detta konstaterande under mina motionsrundor ! Jag själv uppskattar som sagt värme och vinterkyla ! Det kallaste jag varit med om är nog en vinterdag i Luleå, det varmaste var vid röda havet i Israel ! Bilden ovan är ett av mina favoritmotiv taget från hembyggdsgården mot det längre ner belägna Vättern ! Trots ivrigt tittande längs strandpromenaden kunde jag icke se någon huggorm liggandes på en sten vid vattnet ! Inte ens en snok!

Som sagt idag är det den första augusti. Här är ett kort på min far som pensionär eller nära på . Ett mycket bra foto möjligtvis taget just på hans födelsedag , den 1 augusti då !
I kväll blir det släktforskningsprogrammet " vem tror du att du är " på tv. Inte helt fel om man tittar på ovanstående bild ! Ett mycket bra program som sätter fantasin o känslan i rörelse !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0