Snö o regn o snö o plus o tö o regn...


             Så ser det väl ut 10 dar framåt enligt "instituten" ang. väder.
Och om det blir en vit jul, det är frågan ?  I natt skall det väl här i
"södra mellansverige"( Östersund ligger mitt i Sverige) bli snö och i morgon regn ?
Fr.m. måndag skall det komma en mild period till och med 16/12 ? För min del får
det gärna bli lite vitare o kallare t.o.m. mars. Hälsosammast väder tycker jag
Men det inte mycket jag kan göra åt o vi lär få läsa " domedagsrubriker" i tidningar
hur än vädret blir. "Allting säljs med mördande reklam, kom o köp, kom o köp
konserverad gröt !" Och fotot är från hembygdsgården !
                  Jaa, och apropå vädret så hade vi i morse -4 i Tbilisi, 0 i Ljublijana,
+2 i Samarkand, - 6 ! i Örebro och +2 i Jerusalem. Nästa rapport kommer om en
vecka ! Har bara kört in mig dag för dag !
                  Det får jag ju ha med ! Basel slog Manchester United med 2-1 i går !
Rättvist ! Och engelsmännen åkte ur turneringen ! Det är kul när dom här " miljardärerna"
 får stryk av mindre föreningar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0