Är det inte väl kallt för det ?


     Jag har åtminstone aldrig prövat på det ! Att stryka tvätt utomhus !  Men ingenting förvånar en i den här världen. Det kanske är så att en del svenskar är så lata att dom inte ids köra med de uttjänta grejorna till tippen ?! Jag har sett liknande fall innan dock inte med strykbräden utan annat kasserat ! Det här fotot skulle man nästan kunna göra pengar på !?
          Apropå tippen ja ! Idag var det minus 15 när jag gick ut i det strålande vädret. Det kändes i nästippen !
Nu skall jag snart gå och sjunga med vår lilla kör ! Efter det blir det cafèt. Dass war alles für heute !

Kommentarer
Postat av: A-K Roth

Min svägerska brukade stoppa in skjortor som skulle strykas i frysen ett par timmar. Då tog det bättre när hon strök. Kanske nån som fick för sig att stryka i utomhusfrysen? :)



Kanske man kan vända den oppåner och åka släde?

2011-03-03 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0