Har den äran min käre Tåtte !


                  jaa, idag fyller mitt barnbarn nr 7, Tåtte, åtta år.... joo, det måste det vara. O som sagt tack för de fina korten o ditt brev till farfar. Puss o kram!

        Och här sitter Tåtte på ett nytaget foto med sin lillebror Abbe. Han fyller i augusti o blir då 2 år. I slutet av juni beräknas ju barnbarn nummer 9 komma. Och då kom jag att tänka på att det äldsta barnbarnet Pelle då är 23 år äldre för han föddes några månader innan jag blev 50 !  Med bl.a. delar av en sån "klan omkring sig" är det väl inte konstigt att man känner framtidstro och slår hårt mot allt negativiserande gnällande i landet Sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0