Skidlöpare på isen!


Jaa, dom våga ge sig ut men några pimplare har jag inte sett på länge ! Slitsam runda idag p.g.a. skiftande underlag i väglaget, grus, asfalt, is o snö. Men broddarna fick vara på trots att dom inte mår bra av att gå på asfalt o grus med !
                   När jag kom hem fick jag en bild på mobilen från min yngste son Martin på deras nya hund, en dvärgschnautzer. Dom har en innan och det verkar gå bra. Min yngsta syster o hennes man har ochså 2 st. Och hennes ena dotter har en ! Det börjar bli en populär ras och dom är "tuffa" som en större hund, tycker jag. Jag ringde ochså upp Martin och vi pratade ett tag ! Sen började jag att laga frukost o då ringde en av mina kompisar i Simrishamn. Men jag åt frukost först och sen ringde jag upp. Vi pratade bra länge ! Sen gick jag och handlade på Netto. Och nu har jag precis städat i sängkammaren och bytt sängkläder.
                        O i kväll kommer handbollen mot Polen.  Antikrundan får jag se på Play, den går ju samtidigt !
         Ja, dass var alles ! Gute nachmittag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0