Full fart med allt möjligt i huvet !


Idag var det 20 grader när jag gick ut o som synes strålande sol ! Postiv är man väl för det mesta annars hade man väl inte haft sån livsvilja !  Ringa höftproblem( gått ner mot idealvikt) och som sagt full fart. Smolk i glädjevbägarn är att det skall bli sämre väder men då skall El Farfara Papa sjunga dansa o spela musik ännu mera för den som höra vill...... Just nu spelar jag grekisk musik i datorn mens jag skriver. Om man tänker på Grekland för övrigt så kan man ju säga, olika falla ödets lotter för olika länder.... o ändå gnälls det av en del i ens eget land ! O i vissa länder är dom glada när dom slutar skolan, i andra glada att dom får gå i skolan ! En "världsomsegling" för vissa människor skulle inte skada ! Tycker en som följer sin devis "fötterna på jorden o armarna mot himlen ".  Jag undrar vad svenska folket skall "råka ut för några naturkatastrofer idag" o hur många barn som kommer att dödas av terrorister här i landet  eller svälta ihjäl ! Nu är jag arg ! God kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0