Jaa, då var det dax igen !

För Peter, Anna o bl.a. farfar ! För idag kom mitt 9 barn-barn, en pojke ! Det går runt i huvet över alla barn i södern, Skåne !
Spelat boule idag ,handlat, pratat med mamman o pappan en timma efter födseln som ägde rum för så där 2 timmar sen eller 3. Då får jag anteckna ett nytt födelsedatum, 21 juni. Här blir det till att inte bli "förvirrad" ! Men än så länge håller det ! Ibland slår det mig, har jag glömt nån ? För jag har ju även andra o hålla reda på ! Vilken dag och för 23 år sen o lite till fick jag mitt första barn-barn, då var jag 50 år. Det är inte konstigt att man har framtidstro med så många ättlingar på ens stamträd. Mig blir ni inte av med så lätt ! Ett träd klarar sig inte utan sina rötter !  Kram på er allihop !

Kommentarer
Postat av: Malin

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 08:55:00
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Jan

Tack för dom orden ! Jag förstår mig inte på det där, Malin. Kanske man kunde fått fler läsare om man gjorde det...... Jan

2011-07-11 @ 17:54:28
URL: http://ekblo.blogg. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0