Regnet det bara öser ner...

Kl är nu 10 ca, och alla förstår väl att det då regnar i Askersund. Och temperaturen är ynka 12,5 grader ! Ja, det gäller att bita ihop o använda sig av "den förhatliga" motioncykeln. Dock entuasmiseras jag av medryckande världsmusik under tiden. Vädret är ingenting som skall få mig "handfallen". En av de många fördelarna med att vara pensionär är ju att man har semester alltid och inte är "beroende av att få fint väder" just under en bestämd period när man inte jobbar !

Det här fotot blev riktigt "konstnärligt" ,om jag får säga det själv, med molnen som speglar sig i sjön Trehörningens vatten taget under gårdagens fotvandring !
Idag skall jag ochså titta på morgondagens V-75 o dammsuga. Hinner kanske läsa något ochså i påbörjade böcker. Men som sagt inget är givet, bara carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0