En bedrövelsens dag !


              Inte nog med krig, där "kulorna inte tar hänsyn till en civilbefokning om dom kommer från höger eller vänster" mm förskräckligheter har idag en jordbävning med medföljande sunami drabbat Japan o världen ! Detta gör att jag ochså blir "rosenrasande" över gnället i vissa kretsar över "hur uselt Sverige" har det !
           Det här fotot hittade jag "i mina gömmor" nån gång för ett tag sen. Jag tippar att det är taget nån gång 1942-44, mitt under brinnande krig som Sverige klarade sig undan! Jag vet att jag var med min mormor på västkusten, Stenungssund tror jag det var, några dar , någon vecka. Där träffade jag denna väna flicka, Sonja hette hon det är jag säker på. Sonja har jag naturligtvis inte träffat mer men vi får aldrig låta hoppet försvinna. Och visst ser undertecknad lite blygt "förälskad ut ! Och linlugg var jag på den tiden ! Sen övergick hårfärgen till brunt men det är ju en annan historia !
                       Trevlig helg trots allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0