Inte en gång till !


                Jaa, så här ser det ut i Askersund i närheten av norra kyrkogården. Fotot är taget mot riksväg 50 . Motionsrundan gick bra idag men nu är det för många olika väglag för att gå med drobbar. Jag skall försöka hitta en is o snöfri runda och hoppas jag får hjälp av solen med detta. Broddarna går sönder !
               Jaa, idag fick jag spader som det heter. Svenskarnas skidor på 15 km var katastrofala. Richardson kom in på 43 plats bl.a. En finne vann före 2 norrmän. 3 finnar bland de 10 bästa. Och den här trenden när det gäller klassiska skidor i nollgradigt står sig sen Tour De Skie för Sverige. Både Hellner o Kalla förlorade ju flera placeringar tack vare usla skidor i det klassiska loppet innan finalen. Nä, det här var inte roligt. Men ikväll skall jag förhoppningsvis få se Chelsea slå Manchester United så skiljer det bara 1 poäng mellan de sistnämnda o mitt favoritlag Arsenal !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0