Isande vindar mot strandpromenaden !


                  På min runda idag kom jag då så småningom ner till strandpromenaden och där var det svinkallt. Och det blåste mot promenaden. Det var nästan så det kändes som man "promenerat in i ett kylskåp". Nu skall det ju bli varmare sägs det så isen kan smälta. O så har det ju varit minus på nätterna. Det har ju gjort sitt till !
              För övrigt har jag varit ganska trött den här veckan ! Men humöret är det inget fel på och jag kör mitt race !   Örebro slog ju Södertälje borta igår i kvalserien i hockey ! Det var bra gjort, banne mig. Och allsvenskan i fotboll börjar i helgen ! Ösk börjar borta mot IFK Göteborg. Och det har sålts mer årskort än någonsin till hemmaarenan Behrns Arena !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0