Fikadax blev det !

Först o främst garulerar jag mitt barnbarn Emil, som befinner sig i Australien, på födelsedagen ! Gratulationerna på Facebook är otaliga( även från mig) men här är det bara jag !
                       Idag gick det ovanligt bra på rundan igen med tanke på höften ! Kan det vara så att inlägget som jag tillverka o la i vänsterskon hjäpte ?  När jag kom mot hembyggdsparken såg jag ett rådjur som sprang in bland den närliggande bebyggelsen .

                   Sen i eftermiddag har jag och kompisar från pensionärsföreningen som sagt varit o fikat ! Kaffe o bulle blev det för min del och mycket prat blev det ! O trevligt hade vi ! En rolig historia som jag hörde var om den äldre mannen som gick o filosofera på kyrkogården o bl.a. titta på familjegraven. " Hit hoppas jag får komma om jag lever o har hälsan! "

             O här har vi gänget ! Senare tillslöt 2 till ! Så så många blev vi ju inte ! Ah, många nog ! Och idag tänker jag ringa till en gammal kompis som jag inte pratat med på länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0