Jag gjorde helt om !

Idag kände jag för att ha inre tjänst ! Lite pyssel o läsa i min fars dagböcker. Förkylningen då ? Det är inte värre, ingen feber. Och jag är lika mycket på hugget fast på ett annat sätt !
                         Vädret tittar jag ju på varje morgon o senare på dan. Vädret blir visserligen som det själv vill men jag tycker det är spännande. O det går att göra "fantasier" om det ! Jag tittar på städer som jag skulle vilja besöka eller besöka igen. Och förutom Askersund/Örebro + 6 så har vi Tbilisi +8 ,Samarkand +7, Ljubljana -1, Jerusalem + 15, allt kl 10 .  Det kan ju bli lite geografilektioner det här,för mig o andra. Var ligger då de utlänska städerna i för länder ?  Det är liksom med min världsmusik, fantasin sätts i rörelse ! Och bara ordet Samarkand kan ju innebära mycket för fantasin allá Tusen och en natt !
                         Igår körde ju Manchester City fast mot ett taggat Napoli i Cham. L. o förlora med 2-1. I kväll blir det ju Milan mot Barcelona, match om första platsen i gruppen men jag håller på Barcelona som vanligt !
                        Så här dags, något tidigare , brukar jag äta frukost efter motionsrundan och innan jag företar den dricks det en stor kopp kaffe o äts en halv banan ! Det gör jag när jag är inne på vardagar ochså. O därför så går jag o äter frukost nu ! Sen i eftermiddag blir det mellanmål och vid 17-tiden middag !
                           Jag undar vad dom äter till middag i Samarkand ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0