Motion o sedan fikadax.


                  Först blev det ju en motionsrunda som synes. Den här bilden kommer på dataskärmen så småningom. Solbilder, ljusa bilder är bra för positiviteten, tycker jag !
             Rundan ja ! Full fart ! Som innan förkylningen ! Några människor mötte jag ! En av mina SPF-kompisar, en av frivilligentusiasterna på hembyggdsgården, visade mig en holk han satt upp på en mindre byggnad nedanför gården, som skulle kunna fördras av en kattuggla. Jag som går där ofta skall hålla ögonen öppna !
            O efter frukosten blev det ju fika med SPF-kompisar kl 14 på kafét. Mycket avhandlades, bl.a. brott o straff ang. fallet Brevik i Norge som förklarats vara psykiskt sjuk när han begick den hemska handlingen på Utöa ! Blir han nånsin utsläppt från psykvården undrades det om ?
            Sen har vi ju temperaturerna i några av mina favoritstäder ! Örebro + 8, Tblisi + 3, Samarkand + 10, Ljubljana - 1 och Jerusalem + 5. Slut från väderlekstjänsten !
           Ikväll kommer en intressant match i hockeyallsvenskan, Örebro mot Västerås. Lokalderby o väntad " holmgång". Och Leksand fick stryk mot Sundsvall igår i samma serie ! O Arsenal, som låg på bra fick stryk av Man.City i engelska cupen. Men Liverpool slog Chelsea i samma cup !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0