En hälsning från pappa !


                     Det tänkte jag på att jag fått när jag kom hem från årets sista boule ! Jag har ju nu redan en del att läsa i utdragen jag får i datan från hans dagböcker från Örebrotiden. En del kommer jag ihåg och att mycker rör sig om farmors Björneborg är inte så konstigt ! Mycket kan jag se framför mig och min personlighet har inte ändrat sig mycket förutom då av  " tidens o erfarenheternas" gång. Och entusiasmen är obruten o livslusten !
                         Jaa, nu fungerar ju datan till fullo med det som är viktigt för mig ! O den är så tyst så den hörs inte ! Jag hade ju min gamla fasta i 5,5 år ca. Jaa, utvecklingen går framåt men Windows 7 ingår ju idatan !
                          O Örebro slog Södertälje i går hemma i ishockyn med 2-0. O fotbollen är slut så när som på kvalet och cupen. Och om 2, 5 veckor ca kommer vinterstudion tillbaks på tv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0