I dag var det härligt väder...


                  .....när jag gick ut på motionsrundan ! För första gången i höst var det frost o minus kl 9 ca när det gicks ut på rundan. Några nätter o tidiga mornar förstår jag att det ochså varit frost. Och rundan gick i bra fart ! Trodde jag skulle vara lite trött efter gårdagens vaccination mot kommande influensa som ingen vet  när den kommer.
               Mera då, jaa man är ganska trött på att se de blodiga bilderna på Khadaffi ! Och alla olika versioner om hur han bragts av daga ! Allt säljer "utom konserverad gröt" och som vanligt finns det 2 sidor av samma mynt, det får man nog tänka på. Diktatorerna skall bort men vad kommer sen ?
               Nu är det ju v-75 i morgon igen med jackpot. Jag har nu tippat " svågertipset" ett tag men utan framgång ! Kanske jag tar november ochså, får se ! Och fortfarande tycker jag fotona blir " ännu bättre" i den nya datan ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0