O blommor har jag bytt ut !

Jag har ju haft hibiskusar i flera år och dom har trivts bra till stor del. Problemet har varit de små fönsterbrädorna för dom blir rätt stora. Jag funderar på om jag kan ha en ståndes i en hörna på nån liten träbänk eller nått. Dom här hibiskusarna behöver ju mycket ljus och det har inte varit några problem för jag har fönstrena mot söder.I en hörna till höger om fönstrena  går kanske att ha nån.

   Ja dom här små blommorna, St Paula passar alldeles utmärkt  i på mina fönsterbräden ! Men egentligen skall dom inte stå i söder sägs, åtminstone inte på sommaren ?

             O här har vi en till. Nu skall jag bara ha 2 tiil som skall ställas i sängkammaren ! Så finns det blommor i alla  fönster ! O vattnas på fatet skall dom ! Det har jag fått " stränga order" om av Kalla. Kanske det skulle vara gula i köket där hon håller till ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0