Tack för det Magnus Härenstam !

Jaa, innan sporten hinner jag " trycka" in detta. Magnus Härenstam har jag alltid tyckt om och många med mig gör det ! I dag lyssnade jag på Magnus i tv 4:s morgonprogram där han blev intervjuad. Han sa ett ord som ingår i mitt sätt o se det, belåten ! Vidare svarade Magnus på frågan om hur han tacklade  den begynnande ålderdomen . Han svarade, utan katastrofkänsla ! Jag kan ju för min del ochså lägga till, utan domedagstänkande ! Som sagt, tack för det Magnus !
              Tennisen igår ja ! I den ena gruppen var det ju oerhört spännande att se vilken som gick till semifinal förutom Klitova. Det blev  Zvonareva ! I den andra gruppen var ju redan Stosur o Azarenka klara varför den sistnämndas match mot inhopparen, Bartoli blev en enda lång gäspning ! Azarenka visste inte riktigt hur hon skulle bete sig inför dagens semifinal, spara krafter, mot Zvonareva ,  särskilt inte som matchen tog slut fort som hon nog trodde ty Bartoli gjorde fantastiskt motstånd och vann i 3 set !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0