Ett kärt återseende !


..men nån abstinens har jag inte haft. O bli "beroende" är ingen höjdare, varken av det ena eller andra. Tänk om man bara hade en dator som intresse ? Vad gör man utan dator ? Läser en bok , köper en korsordstidning motionerar som vanligt och filosoferar över allt möjligt och är glad över att man lever !
Just nu packar jag upp ett stort high speed usb-minne. Jag har ju mycket bilder på olika mappar i datan på bl.a släkt anno dazumal och senare som jag fotograferat av med min utmärkta kamera.
För övrigt så hjälpte mig igen min gode vän Torsten med transporten av datan, tur och retur ! För den är tung ! Eftersom jag bytt hårddisk ganska nyligen så blir det ingen lapptopp för närvarande ! Och en 8 dagar var jag utan dator ! Nu kom jag på vad jag saknat som mest. Att spela " min" världsmusik på youtube o sjunga o gnola till den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0