O regnet bara öser ner !


Det skiter jag i ! Jag tar min motionsrunda ändå, utom i blixt o dunder ! När man pratar med folk om vädret så speglar det, tycker jag, folks negativism och det här med att man aldrig är nöjd ! Är det inte för varmt så är det för kallt. Regnar det för lite är inte det bra o regnar det för mycket är inte det bra. snöar det för mycket på vintern är inte det bra men regnar det så är inte det bra o.s.v., o.s.v. Jag undrar ibland hur det hade låtit om vi bott i ett land som har det som t.ex. Amerika eller Japan, Australien eller Kina m.fl. länder ?
I väntan på Godot finns det ju en pjäs som heter. Jag väntar på att gå på SPF.s månadsmöte. Om vädret blir skapligt skall vi gå på stadsvandring ! Och sen blir det kaffe och lotterier o gemenskap ! Och i kväll spelar Leksand o Örebro match i hockeyallsvenskan. Och matchen går i TV ! Om jag skall se den..... onödig fråga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0