Vad gör man en sån här dag ?


Det här fotot är ett av de allra första som togs 2006 med min då nya kamera. Det var datastefan som tog det om jag inte minns fel. Kortet döptes  då till " den förnöjsamme närkingen" och det stämmer ännu som väl förstås .
Innan regnet kom så hann vi spela boule mellan 11 o 12. När jag kom ut o skulle cykla iväg vid 10:45-tiden så var det punka på cykelns bakdäck. Så det blev en hastig promenad ner till boulebanan. Hem, lämna cykeln på lagning o veckohandlade.
Nu skall jag titta på Vetenskapens Värld o Sveriges Historia på Play här i datan. För i går såg jag på när Malmö besegrade Bofors i hockeyallsvenskan ! 5-0 ! Jag håller på Malmö och Örebro i den serien!
Sen i kväll skall jag titta på "Vem tror du att du är"på tv 1 och Antikues Roadtrip på  tv 8 !
O i eftermiddag blir det ochså "inre tjänst" och i morgon eftermiddag månadsmöte med SPF och motion på förmiddagen förståss !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0