Tjaa, blandad konfekt...


.....brukar man ju säga ! Efter gårdagens eufori över Bayern Münchens seger över  Real Madrid så " storstädade" jag det sista i lägenheten , vardagsrummet på förmiddan ! Efter blev det lunch och gående till lokalen där pensionärsföreningen hade månadsmöte. Mannekäng uppvisning  av några av pensionärerna inledde det hela ! De visade kläder från stadens affärer. Blev succe och kläderna var verkligt snygga med olika priser som passade alla plånböcker. Damerna var riktigt eleganta liksom de 2 herrarna som mannekängade. Själv har jag vid några tillfällen tidigare varit mannekäng ! Det räckte ! Sen blev det ju kaffe och  information om reser o annat. O sen blev det lottdragning via nummer på träbrickor av det facila priset av 5 kr st. Själv köpte jag 8 men vann inget !
                    Och i kväll hoppas jag att jag får fortsätta att vara euforisk då Barcelona av mig förväntas vinna eller spela oavgjort mot Chelsea på borta. Och i morgon blir det motionsrunda igen ! Försöker hålla på konceptet att motionera 5 dar i veckan. Trots tecken på regn och kanske t.o.m snö i morgon eller i helgen ? Får in o titta på väderseiterna med radarbilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0