Lummigt o grönt var ordet !

               Så här såg det ut idag på motionsrundan ! Lummigt o grönt som vanligt ! O vädret var skönt trots lite moln ! Det här fotot är taget från strandpromenaden inte så väldigt långt från hamnen ! Helgen har ochså varit skön med premiär på Engelska ligan på tv. Har förutom bostadsbolagets utbud bara fyra sportkanaler från samma bolag via bredbandet. Och på det utbudet finns ju även t.ex Champions Leage och hockeyallsvenska som börjar i september. Örebro hockey verkar komma med ett ännu bättre lag i år ! Sen vann ju Li Na damtennisfinalen i Cincinatti , det såg jag ! Jaa, sen såg jag ju då en alldeles utmärkt match mellan Manchester City o nykomlingen, välkommen åter, Southhampton ! Kommer ni ihåg Southhamptons kultförklarade spelare från så där en 10-15 år sen, Matt Le Tissier ? Det gör jag ! Och apropå titta på tv ! Jag har sagt det innan ! Engelska Antikrundan slår den svenska versionen med flera hästlängder sen det blev mest " flams o trams"  de sista åren i den svenska som jag tycker.
                 Idag har det åskat och dess väg har gått från Göteborg via södra Vättern mot Kalmar ! Längs en front förståss !
                          Nu skall jag se Den stora kustresan på play, 8 delen av 10 har jag för mig ! Sen blir det Vetenskapens Värld och fotboll, Everton- Manchester United ! Alla tiders säger jag efter min " nöjdhetströskel " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0