Vad funderar man på idag då !


                  Med detta 5 år gamla foto ställer jag mig den frågan ? Jag tänker på att Viktoria och Daniels flicka fick namnet Estelle, ett  franskt namn som betyder STJÄRNA . Stella är latin och betyder även det stjärna. Föregångare !  Tidningarna tävlar nu " i posivitet " över det hela med braskande rubriker. Jag som rojalist gläds och blir förbannad över " hånfullhet" i en del kommentarer från "motståndarsidan". Alla skall väl ha rätt att glädja sig över att bli föräldrar utan att genast debatten kommer ned på sandlådenivå ?
              Jag har naturligtvis varit ute o motionerat idag ochså ! All snön är nu borta och bara en del hård is ligger på första skogsrundan ! Det är 5 dan i sträck idag, så lite trött är jag ! 
             Nu skall jag se på tennis från Dubai ! På söndag skall jag gå på  75-års uppvaktning. Torsten fru fyller ! Och för övrigt i helgen skall jag ta det lugnt ! O hellst vara " fri från datan" !
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0