Inga palmer i sikte...?


                       Nää, minsann ! Snarare skulle man kunna tro att man skulle möta en långhårig mammut som klarade istiderna för endast ca 300 000 tusen år sen ! För nu skall det bli lite istid om man får tro en del 10-dygns prognoser. Det har kommit lite mer snö i Askersund och fotot är från hembyggdsgården. Bra runda idag men jag hann inte besöka Vanavara( låter finskt ) i Ryssland där det var - 41 ! Ej heller Bousso i Chad där det var + 38. Varför inte det då ! Jo för kl 13:30 inleddes sångövningar i lokalen vid landskyrkan. Med många damer o lite mindre herrar. Och stämmor sjöng vi i ! Sen var jag o fika där redan en del icke sjungande kompisar  inväntade Örjan och undertecknad !
                   Jaa, i kväll blir som sagt fin sport på tv. Först spelar Örebro mot Leksand i hockeyallsvenskan, sen Barcelona returmöte mot Real Madrid ! Uj uj uj , säger jag bara ! Och jag undrar om nån ny.... ah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0