Hur har ni det så här på morgonkvisten !?

Själv har jag det bra ! Och har fått meddelande på bloggen från Amerika av fam. Roth om att där dom bor har man 40 grader i skuggan ! Jag tittar mig ut i världen och ser att det åskar i Österike här i Europa och att vädret här hemma skall bli skapligt ! Att titta sig ut i världen som numera ligger " mycket närmare oss " tycker jag är nödvändigt o spännande och då kommer man snabbt underfund med att när det gäller det mesta så är det " miljarder människor som har det sämre än oss i Sverige vare sig vi är rika eller fattiga, sjuka eller friska" ! Fotbollen ja, viva Espania ! Och hur kunde dom vinna när dom " spelar så tråkig fotboll " ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0