I morgon tänker jag ha kul..

...o på nå vis har jag det  även i vardagen. Är det möjligt tycker nån ? Jaa, då det " kostar inte så mycket" ! För mig är det kul o se ett rådjur eller ollonborre ! Lite roar småbarn säger dom ! Tack o lov för det år 2012 !
                    Och i morgon skall jag ochså hitta på nått kul om inte Tor o mjölner  far fram ! Nu för tiden löser jag korsord i så fall ! Det är ochså kul. Det är ochså kul att dra ut apparaturen då o inte förlora den. Kul, nej bra försäkring !
                        Kul i morgon ? Hur kul det var får ni reda på efteråt ! Det skall bli kul att rapportera det ! Hoppas ni ochså har kul ! Det hade i så fall ochså varit kul ! Nu skall jag titta på mitt V-75, det är ochså kul !
                              Fotot är taget 2006 ! Nu har jag lägre "blodtryck" ! Det tycker jag var kul sagt !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0