Tjaa, Kalla får väl ha lite uppmärksamhet..

                           Absolut skall hon det ! Och hon har ochså kommit med på facebook ! Jaa, som sagt det är en märklig förvandling som har skett det sista året. Hon blir kanske ochså mer nöjd med tillvaron ju äldre hon blir !
                      Inte verkar det bli mycket blåbär i år här i Askersund iallafall ! Hittade ett moget bär på denna buske o det smakade surt o vattnigt ! Jo då, jag har vänt på bladen ! Annars är blåbärsriset väldigt frodigt av nya årsskott ! Men det är så att blåbärsriset blommar som jag sagt innan på fjolårsskotten ! Nästa vecka skalll jag ta mig en riktig runda o kolla ordentligt på " mina ställen " !
              Har vi nått oklaga på idag ? Nädå, vi bara konstaterar, tycker o tänker efter, Kalla o jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0