Äras den som äras bör...


                I dag fyller min syster Marianne 70 år ! Det firar hon på hemlig ort, åtminstone var det det för henne ! Och nästa år sällar sig även syster Elisabet till 70-åringarna ! Grattis Marianne. Jag kan väl säga att jag minskat mitt avstånd till mina systrar efter många år på 2 sätt !  Både avståndsmässigt o personligt ! Det känns naturligtvis bra ! O ovanstående foto har jag själv fått av henne för nått år sen !

                  Jag måste ju visa min kära syster i lite äldre upplaga ! Ha en bra dag Marianne och även en kram får du av mig på din födelsedag !
                 Och solen hoppas jag även lyser där du befinner dig " någonstans i Sverige " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0