Grattis Kalle på födelsedagen !

            Jaa, det är klart Kalle skall vara med med farfar här. I dag blr du ju ett år ! Sist vi träffades var du så där 5 månader. Jaaa, tiden går fort o snart ses vi igen. Och farfar är nöjd för varje år han kommer ihåg dig o de andra barnbarnen. Och jag har ju sett foton på dig senare än detta ! O på Facebook är du med ochså med i dag
 ! 
       Och nu börjar EM-fotbollen igen . Den första kvartsfinalen kommer i kväll ! Då är väl Portugal favorit mot Tjeckien ! Men i det här em-et så verkar inget vara riktigt säkert !
          Kalla har efter 3 månader äntligen blivit vän med den då upphängda gungan ! Och axeln uppsöks ganska ofta särskilt när jag står vid vasken. Grötfatet blir uppsökt varje dag ! Och att bita i mormors radband är kul !
             Och de här herrarna fick till sin glädje halva min glasstrut nere vid hamnen där jag satt o sola i em. Själva glassen behöll jag för mig själv men den hade dom ätit upp om dom fått . Efter välförrättat värv lade herrana And sig ner vid mina fötter ! Kanske han köper en till ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0