Det är bara att glömma o gå vidare...


.... på skogsvägen ! Jag menar förlusten mot Tjeckien i ishockey-vm ! 3 lag blev utslagna i matchernas sista " skälvande" sekunder. Sverige , USA och Canada ! Jaa, man får ta både segrar o nederlag som en man/kvinna. Måste tänka på feministerna när jag skriver !
                Tro inte jag är så sur så jag inte ser återstående matcher ! Men i mitt huvud poppar upp att nu är det bara 3 veckor till fotbolls-em. Ett ännu intressantare mästerskap ! Jaa, em-och fotbolls-vm är de mest intressanta mästerskapen enligt min mening. Och i morgon har jag för mig att Champion Leage finalen går ! Heja Bayern München !                     TREVLIG HELG även i sportens värld !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0