Fotografen får ju ochså vara med nån gång, eller hur ?


...egotrippad eller inte ! 

            Det var ju ett strålande vackert väder idag ! Men i morse  var jag inne och titta på åskseiten o då åska det faktiskt sydost Vättern. Nån smäll förekom faktiskt mot Omberg till. Den kom ganska oväntat enl. annan åskseit ! ? Men just nu åskar det inte nån stans I Sverige ! Lite kyliga vindar var det vid 10-tiden men sen blev det varmare o varmare. Jag var inne och titta på Stockholm ! Där verkar det som även i detta område att bli fint väder i helgen ! Jag trivs i värme men jag undrar försynt, om den består, " när de första klagoropen komma " ! Som jag sagt innan så trivs jag ochså när det är kallt o snöigt på vintern !

           Jaa, o sen blev det kaffe eller annan dryck och trevligt vid bordet ! Idag Vann damerna efter hård kamp. Och damerna har väldigt roligt åt att jag kallar kloten för kulorna ! Och i dag fyller Torsten år ! Men han och Viviann är inte med på bild för efter boulespelet gick dom hem för Torsten skulle bli bjuden på middag på stan. Hur gammal Torsten blev ? Jo, han är 3 år äldre än jag o lite till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0